Przed skorzystaniem z oferty Parku Rozrywki i Miniatur SabatKrajno każda osoba zobowiązana jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
Informacje ogólne
Ogólne informacje i zasady korzystania z Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno
1. Wejście oraz korzystanie z atrakcji Parku możliwe jest wyłącznie po okazaniu ważnego biletu, opaski lub karnetu.
a. Bilety, opaski i karnety można nabyć: w kasach Parku, online na stronie internetowej Parku.
b. Grupy zorganizowane (min. 20 osób) obsługiwane są poza kolejką do kas.
2. Prosimy o zachowanie biletu, opaski lub karnetu na czas pobytu – mogą one zostać skontrolowane.
3. Opaski pakietowe muszą być założone na ręce uczestnika, który korzysta z atrakcji, nie na ręce opiekuna:
a. Opaski niezapięte, zerwane lub uszkodzone są nieważne i nie będą honorowane.
b. W przypadku zerwania opaski podczas korzystania z atrakcji należy niezwłocznie zgłosić się do obsługi.
Uwaga: Opaska jest jednorazowego użytku i nie można jej ponownie zapiąć.
4. Bilety, opaski i karnety są ważne wyłącznie w dniu zakupu i tylko w godzinach pracy Parku w tym dniu. Sprzedaż dotyczy bieżącego dnia, z wyjątkiem biletów w promocji, gdzie termin ważności określony jest w ofercie.
5. Bilety, opaski i karnety są imienne i przeznaczone dla jednej osoby, o ile oferta nie stanowi inaczej.
6. Atrakcji zawartych w pakietach nie można wymieniać na inne.
7. Korzystanie z atrakcji uzależnione jest od ich dostępności.
8. Przy dużej frekwencji pracownicy mogą regulować kolejność i czas korzystania z atrakcji, aby każdy gość mógł skorzystać co najmniej raz z każdej dostępnej atrakcji.
8. Zwrot środków za niewykorzystane atrakcje z przyczyn niezależnych od Parku nie przysługuje.
a. W przypadku niedostępności atrakcji z winy Parku możliwa jest wymiana biletu.
9. Dostępność atrakcji uzależniona jest od warunków atmosferycznych.
10. Przy każdej atrakcji obowiązuje odrębny regulamin, który należy bezwzględnie przestrzegać.
11. Rodzice lub opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci korzystających z atrakcji Parku.
12. Zastrzegamy możliwość wcześniejszego zamknięcia Parku w przypadku niskiej frekwencji lub niekorzystnych warunków pogodowych.
13. Każdy wypadek lub incydent należy niezwłocznie zgłosić obsłudze. Zdarzenia niezgłoszone będą traktowane jako niepowstałe na terenie Parku.
14. Reklamacje można składać na piśmie w kasie głównej lub mailowo na adres: kontakt@sabatkrajno.pl w terminie 7 dni od daty skorzystania z usługi.
15. Na terenie Parku mogą być wykonywane zdjęcia i filmy do celów promocyjnych Parku (strona internetowa, media społecznościowe).
16. Osoby, które nie wyrażają zgody na wykorzystanie wizerunku, prosimy o kontakt z działem marketingu: marketing@sabatkrajno.pl.
17. Zakup biletu jest równoznaczny z zapoznaniem się oraz akceptacją warunków ogólnych oraz regulaminu poszczególnych atrakcji.
Stacja Narciarska
Karnet jest ważny w godzinach pracy Stacji Narciarskiej Sabat, maksymalnie do godziny zamknięcia stacji. Czas karnetu liczony jest od momentu pierwszego przejścia przez bramkę.
Karnety czasowe (1-, 3-, 5-godzinne oraz całodzienne) obowiązują wyłącznie w dniu pierwszego użycia, zgodnie z godzinami otwarcia Stacji, jednak nie później niż do godziny 24:00.
Uwaga: Karnety czasowe umożliwiają jeden przejazd co 5 minut.Karnety kilkudniowe aktywują się w dniu pierwszego przejścia przez bramkę i pozostają ważne w kolejnych dniach w trakcie sezonu narciarskiego 2024/2025.
Karnety są ważne wyłącznie na stokach Stacji Narciarskiej Sabat.
Karnet jest imienny – może z niego korzystać wyłącznie osoba, która jako pierwsza przejdzie przez bramkę (w tym momencie następuje personalizacja karnetu).
Karnet nie może być przekazywany ani odsprzedawany osobom trzecim.
W przypadku wykrycia nieuprawnionego użycia karnetu, może on zostać anulowany bez prawa do zwrotu kaucji.Karnety zakupione online należy odebrać w kasie głównej wyciągów.
Karnety zakupione online nie podlegają zwrotowi, jeżeli Stacja Narciarska była czynna przez co najmniej 21 dni w danym sezonie.
Kaucja za kartę jest zwracana wyłącznie po oddaniu nieuszkodzonej karty do dnia 14.04.2025 r.
Prosimy o sprawdzenie karty przy kasie bezpośrednio po zakupie.Instruktorzy Akademii Narciarskiej Pro Ski oraz ich kursanci mają pierwszeństwo w korzystaniu z wyciągu taśmowego oraz dostęp do osobnej bramki przy wyciągu talerzykowym.
Reklamacje można składać:
- pisemnie w kasie głównej ośrodka,
- drogą mailową: kontakt@sabatkrajno.pl
Termin na zgłoszenie reklamacji wynosi 7 dni od dnia skorzystania z usługi.
Zakup karnetu jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu Parku Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno oraz Stacji Narciarskiej Sabat
Regulaminy poszczególnych atrakcji – pliki do pobrania
Atrakcje Zimowe
Regulamin Szkoły Narciarskiej Akademia PRO-SKI